Door Hans Pelle op 4 februari 2023

Start campagne voor Hans Pelle

Vandaag, 4 februari, is de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen officieel van start gegaan. Op nummer 8 van de lijst voor Gelderland staat onze eigen Hans Pelle (61). Hans was zeven periodes raadslid in Eibergen en Berkelland. Zo staat hij op de lijst vermeld: ‘Een sociaaldemocraat zoals ze maar zelden worden gebakken. Door en door geworteld in de Achterhoek. Hij is een authentieke en duidelijke volksvertegenwoordiger. Laagdrempelig en zeer aanspreekbaar voor ‘zijn’ mensen.’

Hans Pelle: ‘De Achterhoek is een van de mooiste gebieden van onze provincie. Om dat zo te houden moet ons gebied leefbaar, gezond én bereikbaar blijven. Zo zijn we zeker van een goede balans tussen werken, wonen en natuur. Daarom maken we als PvdA extra geld vrij voor toegankelijke en betaalbare trein- en busverbindingen. Met prima voorwaarden voor onze chauffeurs, conducteurs en machinisten. Daarmee blijven de bus en trein toegankelijk voor iedereen. Hier wil ik me de komende vier jaar in de provincie voor inzetten’

Hans Pelle

Ik ben Hans Pelle en heb al flink wat jaren meegedraaid in de gemeentelijke politiek. Vanaf deze plek wil ik vooral bovenstaande kandidaten ondersteunen in hun weg om Berkelland, sterker, socialer, rechtvaardiger en groener te maken. Zo zie ik dat de aantasting van ons Achterhoekse coulisselandschap als maar door gaat en het allemaal maar moet

Meer over Hans Pelle