8 februari 2023

Doe mee aan de Rode Slinger

De verkiezingen voor de Provinciale Staten staan voor de deur. 15 maart is het zover. We willen natuurlijk samen ervoor zorgen dat de PvdA-fractie in de Provinciale Staten een sterke fractie wordt en het liefst op meer zetels uitkomt dan de vijf die ze nu heeft. Deze verkiezingen zijn extra belangrijk omdat de Statenleden die nu worden gekozen straks de leden voor de Eerste Kamer kiezen. En zoals bekend is de samenstelling hiervan van groot belang voor de keuzes op landelijk niveau.

Hans Pelle kandidaat Achterhoek

Hans Pelle uit Eibergen, jarenlang raadslid, staat op nummer 8 van de lijst en is dé kandidaat voor de Achterhoek. Een stem uit de Achterhoek is belangrijk voor de provinciale politiek. Daarom willen we als bestuur er alles aan doen om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. En daar is jullie hulp zeer bij gewenst.

Rode Slingers op 11 maart

Op zaterdag 11 maart organiseren de 10 Achterhoekse PvdA afdelingen drie Rode-Slingers die door de Achterhoek trekken. Slinger A gaat van Eibergen naar Lochem en via Zutphen naar Doetinchem. We starten die dag om 10.00 uur met flyeren op de Brink in Eibergen en ronden het geheel af tegen 16.30 uur in Doetinchem.

Op 13 en 14 maart zal een persoonlijke brief van Hans Pelle worden bezorgd in Eibergen. Een deel van de brieven willen we persoonlijk bezorgen. We doen dat ’s middags van 14.00-16.30 uur en ’avonds van 19.00-21.00 uur. We doen een beroep op jullie voor hulp. Kun je helpen, dan horen we dat graag!

Samengevat

• Wie wil er 11 maart helpen/ meedoen aan de Slinger en het flyeren tijdens de Rode-Slinger?
  • Wie wil op 13 of 14 maart meehelpen de persoonlijke brief van Hans te bezorgen in een deel van Eibergen?

Meld je aan tot en met 24 februari 2023 bij Hans Pelle! Bel hem op 06-10726383 of mail hem via [email protected]

Met vriendelijke groet,