Door Betsy Wormgoor op 21 februari 2022

Sporthal Ruurlo

Het gaat niet goed met de plannen voor een nieuwe sporthal in Ruurlo. Ruurloërs die zich met hart en ziel hebben ingezet om samen tot een gedragen voorstel te komen, voelden zich niet gehoord door wethouder Bosman. Na het opstappen van de wethouder heeft de raad besloten om het dossier Sporthal Ruurlo opnieuw te bespreken met het college. De PvdA zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat recht gedaan wordt aan alle inspanningen van de inwoners en verenigingen in Ruurlo. Wij gaan voor het heldere, open en eerlijke gesprek met de samenleving en wij zetten ons in voor goede participatie!

Betsy Wormgoor

Samen met u wil ik de gemeente Berkelland socialer, sterker en mooier maken. Hier moet iedereen de kans krijgen om te groeien en zich te ontwikkelen, een leven lang. Als docent Taalbeheersing aan Hogeschool Windesheim coach ik jonge journalisten in opleiding. Ik help hen een eigen geluid te vinden, voor een goede start van hun

Meer over Betsy Wormgoor